tiistai 19. toukokuuta 2009

Brown & Precise

Yks asia mikä mua jurppii melkein päivittäin, on ne meijän harvinaisen veemäiset alakerran naapurit. Tänään pikku perheellä oli vissiin lomaa ja sitten grillattiinkin oikein olan takaa. Mä en käsitä miksi asiasta ei voinu ilmottaa etukäteen, et oisin hakenu puhtaat pyykit pois narulta, kun ne on nyt kyllästetty savulla ja bensan katkulla. Se siitä kohteliaasta kanssakäymisestä...
Nyt pitää kuitenkin lähteä kaupungille etsimään kullalle synttärilahjaa huomiseksi ja samalla haluan vilkaista uutta Matthew Williamson-kokoelmaa Hennesillä.

Pitkästä aikaa päivänmeikkiä 28 nude paletilla:



Normipohjustus ja liikkuvalle luomelle ykköstä häivyttäen hieman luomivaon yläpuolelle kakkoseen joka toimii korostussävynä. Tummensin pari milliä luomivaon yläpuolelle mattamustalla (3) silmän sisänurkkaan päin. Häivytin mustan reunoja ylä- ja alapuolilta nelosella ja samaa luomiväriä myös alaripsirajaan.



Rajaus yläripsirajaan Essencen 08 kajalilla, joka olikin liian rasvainen ja sitä piti tasoittaa hieman viitosella. Ripsari Essencen Volume Up. Huulikiilto saman merkin Bohemia huulikiilto 03 ja sen päälle aavistus huulipunaa 40 antamaan lisäväriä.

Onkohan mulla jonkun asteinen kevätmasennus päällä, koska liikutuin ihan tosissaan äsken kun katsoin eilisen Suomen Huippumalli haussa-jakson. Se kuvausjuttu oli vaan niin koskettava. Voittipa kuka tahansa jäljellä olevista tytöistä, ainakin minä olen tyytyväinen. Ehkä Suvi tai Nanna mieluiten :D Oispa ihana päästä meikkaamaan malleja joskus...

Ei kommentteja: