keskiviikko 9. huhtikuuta 2008

Haaste

Mintulta tälläinen pienimuotoinen haaste:

1. Miten monta blogiviestiä olet kirjoittanut blogiisi?
- 52 Näyttää olevan, olen kai aikas newbie vielä

2. Miksi aloitit kirjoittamaan omaa blogia nettiin?
- Ihan tylsistymisen meilekkäämpänä vaihtoehtona,
ja kun olen kova puhumaan ja kommentoimaan.

3. Millä nettisivuilla käyt, kun olet netissä?
- Ebay on aloitussivuna, iltasanomat ja iltalehti, molemmat sähköpostit,
lemppariblogit, youtube, työkkäri ja peliluola Prizee. Paljon (liikaa)
tulee siis aikaa netissä vietettyä.

5. Onko sinulla omaa kotisivua netissä? (Blogia ei lasketa.)
- Joskus lukioaikoina bändin tiimoilta

6. Osaatko puhua muita kieliä kuin äidinkieltäsi? Mitä kieliä?
- Uusin tietenkin ranska, joka muuten ovelasti alkaa syödä muita
kieliä. Englanti oli koulussa se ylpeydenaihe ja nykyään avain maailmalle.
Ruotsi hätätilanteissa (ei kännissä) Saksaa shampoopullojen kyljistä.
Ja Japania animejen suurkuluttajana, sanastoa siis.

7. Mitä ohjelmia seuraat tv:stä?
- Kaikki mahdollinen ihmissuhde hömppä. Tästä olen muuten postaillu jo aikasemmin.

8. Hissi vai portaat?
- Pienestä pitäen mulla on ollu hissifetissi, siis ajelen mielelläni. (Sick, I know)

9. Onnen- ja epäonnennumerosi ovat?
- Mä luulen et onnenluku on 2, epäonnestä en tiiä, enkä haluakkaan!

10. Haasta vielä tähän pienimuotoiseen kyselyhaasteeseen 3 bloggaajaa?
- Ihan mielellään kaikki jotka viittii :)

Ei kommentteja: