sunnuntai 7. joulukuuta 2008

Karma

Onko sitten sitä karmaa tai jotain ihan muuta, mutta olen kuitenkin flussassa ensimmäistä kertaa tänä vuonna, tietenkin juuri töidenalunaattona. Kurkku kipee ja palelee. Huomenna ois 12.00 meno ja pitäisi varmaan allekirjoittaa sopimus ja käydä läpi käytännön asioita. Toivottavasti olen paremmassa kunnossa huomenna, tuntuu vaan, että saattaa ääni mennä. Pitäs tässä vielä housut lyhentää ja kynnet laittaa työkuntoon. Ihme muuten se New Look kauppa, kun viimeksi ostin villaboleron (24€) ja ne mustat housut (30€) ja olin valmistautunut maksamaan päälle viisikymppiä. Kassalla kuitenkin myyjä ilmoitti yhteishinnaksi 26€! Outoa etteivät jaksa merkitä alennuksia vaatteisiin, koska tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun olen iloisesti yllättynyt kassalla. Tyhmä vaan heidän puolesta jos olisin ollut valmis maksamaan enemmän ja joku muu jättää ostamatta liian kalliin hinnan takia..

18.40 jatkuu...

Sain housut lyhennettyä parin purkamisen jälkeen ja voin rauhallisin mielin kammaroitua katsomaan jotain täysin turhaa sunnuntai-illan kunniaksi. En vielä oo ihan varma huomisesta kenkävalinnasta... En tiiä saako Sephoralla käyttää lenkkareita, kun mulla ois ne mukavat timanttiset pumat. No otan ne mukaan ja jotkut mustat ballerinat jos ei käy. Hiukset pitää kuulemma olla kiinni, ei oikein sovi mun kovasti ohennetulle kuontalolle. Pitää kehitellä jotain. Huomenna yritän laittaa päivänmeikin aamusta. Nyt yritän parannella itseeni jonkinlaiseen edustuskuntoon.

3 kommenttia:

-SL kirjoitti...

Olen törmännyt ihan samaan, että jotain onkin alennettu mutta missään ei ole lukenut mitään!:o kerran olisin saanut housutkin kaupan päälle Sisiliassa :D mutta koot oli loppu.

Ja toivottavasti paranet töiden alettua!

Stazzy kirjoitti...

Alors... alors? Kerro ny jotain?

Sanna kirjoitti...

*~SL: Ei huono jos ilmatteeks saa :)