tiistai 25. maaliskuuta 2008

Elokuvissa

Tänään sitten koottiin ittemme ja lähettiin käyttämään ne kullan voittamat alennus elokuva liput. Olo ei ehkä ollut tai ole ihan paras mahdollinen, pientä flunssan poikasta. Ihan ok leffa, espanjalainen El Orfanato (the orphanage). Pelottava, ihan takuulla. Kauhuelokuva siis kyseessä.
Itseasiassa oli tarkoitus aluksi käydä kattomassa There will be blood, mutta mäkkärillä meni odottettua kauemmin :) Ihan hyvä näin. Espanja on muuten yksi kieli jonka oppisin mielelläni, oispa voinu koulussa valita vaikka sen ruotsin tilalle... Toinen on tietty japani, jota jo ymmärrän jonkun verran, koska olen tunnettu animenarkkari. Sakura on mun ultimate favourite, kaikki jotka on nähny Card Captor Sakuraa tietää miksi :D



Huomenna on muuten ihan mahtipäivä, nimittäin meidän kotitalouteen tulee tiskikone!! Ebaystä ostettu torstaina ja saatiin kullan isoveljen kaverilta auto lainaan hakua varten. Ihan siis Strasbourgin keskustassa, vaikka tosiaan ebaystä. Sitä ennen ois tarkoitus käväistä Mintun kanssa selvittämässä minun sosiaaliturva-asiat. Sain siis päätöksen viime viikolla, jossa sanottiin että en saa minimitoimeentulo turvaa, koska olen opiskelija... Olin vähän ihmeissäni ja nytkun pyhien jälkeen sain ihmisen sieltä päästä puhelimeen, kysyin että mistähän kuusta he ovat tämmöistä infoa saaneet. Puolen tunnin linjoilla odottelun jälkeen hän kertoikin minulle, että todellinen syy kielteiseen päätökseen on se, että tulen Euroopan Unionin maasta!
Eli siis en saa lähteä toiseen Eu-maahan makailemaan sossun turvin. Okei ihan hyvä, mutta kun olin tosiaankin täällä yliopistolla ja sain sinne opintotukea ja olen myös ollut täällä töissä, et missä mättää? Huomenna siis tappelu nähtävästi edessä...

Tässä tulee vielä elokuvissa-hippailu-meikki:



Käytetty H&M:n ihana viimekesän viileäsävyinen paletti, Helena Rubinstein Ritual Rouge 24 Fashion Victime ja Essencen Lipgloss 02 Wonderful Tonight + tietty HR poskipuna tumma pinkki 25 Blissfull.

3 kommenttia:

-SL kirjoitti...

Kiva meikki!
toivottavasti saat asian hoidettua, aika outo systeemi siellä tai sitten vaan väärinkäsityksiä

-SL kirjoitti...

minullekin muuten yksi tympeä virkailija kerran sanoi, että minun ei kuulu saada mistään mitään rahaa tai tukea, aika paljon tuota ihmettelin mutta hän oli vain itse päättänyt niin! ja tämä ihan Suomessa.. Onneksi virkailija oli kumminkin täysin väärässä, kuten tiesin.

Sanna kirjoitti...

Kiitos :)
Mä luulen kans et joku virkailija vaan oli päättänyt tämänkin asian ja sinne toimistoon pitää lähteä itse henk.koht ja hoitaa asia. Mutta mä haluan ainakin sellaisen paperin ja todisteen missä lukee se oikea syy, että tiedän varmasti, että se on OIKEA syy... monimutkaista!